Ännu en lugn dag.

Idag har varit ännu en lugn dag. Vaknade kl 11, gick och satte mig vid datorn. Tycker om min dator. Idag fungerade internet nästan som det ska. Vid 12.30 bar det av ner till Ica för att köpa frukost. Sprang på J:s mamma där som va nere och skulle handla middag. Sen gjorde ja iordning frukosten innan ja väckte J.

Sen satt vi och kollade lite på tv, sen va d dags att måla i köket igen. Nu är det nog bara 1 strykning kvar förhoppningsvis.
Sen satte jag mig vid datorn igen och slog på tven. Suttit här och surfat i några timmar nu men hittar inte så mycket skoj.

Så ringde J och frågade vad vi skulle äta till middag, kom inte på nå bra så sa att ja skulle fundera på det. Satt och kollade på Hell's Kitchen och kom på att ja va tok sugen på en fin köttbit me pommes å sås=) så jag bestämde att vi ska åka till Knutby Krog och käka ikväll för deras kött är så gott.. Ringde och frågade pappa och Graciela om dom skulle med också. Graciela hade ett jobb som skulle in idag men hon hade bara 5ord kvar så jag skulle ringa när vi var klara att åka så skulle hon veta om hon hade tid att följa med.

Så nu är det dags att dusha och klä på sig så man e klar när J kommer hem.

Kanske skriver mer sen vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0