Idag har det hänt en del

Japp idag har det verkligen hänt en del... Var på arbetsintervju idag och det kändes väl ganska bra har så svårt för intervjuer så ja kan inte avgöra om det gick bra el inte. Men hon skulle höra av sig på fredag el måndag iaf med svaret hur det blir. Vill verkligen ha det här jobbet. Behöver det verkligen. Vi pratade om produkterna, lönen, firma bilen och konceptet med det hela. Firma bilen skulle iaf vara en Toyota Auris som man får hämta ut ny efter 1-2 månader=) inte helt fel med helt ny bil=) En kul bil oxå enligt pappa som jobbar på toyota... 

Sen var jag och tvättade golfen på Gimoåkeri snacka skitig den var. Sprutade avfettning på och den vart helt brun...Men sen vart den vit igen...

Sen var jag till bil 3an och provsatt en Auris ( nej jag tar inte ut nått i förväg jag lovar) och plockade en info folder om den.
Sen bar det av till Shell Kvarnbolund där jag spenderade ca 2 timmar med att prata med Liza och någon kund som kom in och var pratglad=). Efter det var jag till maxi och handlade lite mat. Sen hämtade ja M på Boland och skjutsade hem honom och pratade lite med hans mamma.. På väg dit ringde mamma och berättade att morfar dött i morse.. inte så oväntat att det skulle ske snart men ändå jobbigt... Sa åt henne att ja skulle med på begravningen och att hon skulle höra av sig när hon visste när det var.

Nu har jag precis ätit mat och strax ska vi åka till Gimo och kolla på Knutmasso.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0