Ny blogg.

Ja då har man skapat en ny blogg då. Kom inte in på den andra, vet inte om det beror på att jag inte loggat in tillräckligt ofta. Men men nu har jag en ny iaf.

Idag vaknade jag kl 3 på natten på soffan där jag tydligen somnat när jag kollade NCIS igår kväll.
Och självklart låg Johan och sov i andra änden på soffan. Så när jag vaknade så skakade jag lite på honom och sa att det var dags att gå och lägga sig i sängen. Jadå svarade han som vanligt men sen hände inte mer så efter ett tag så frågade jag om han skulle med till sängen. -Jag kommer fick ja till svar. Och jag som är van vid detta visste då att nej han kommer inte att komma, så jag kröp ner i sängen och släckte lampan och somnade nästan på engång. Sen i morse runt 10 kom Johan in i sovrummet och la sig och skulle kolla på tv, då tyckte jag med mitt trevliga morgon humör att va fan låg han inte kvar på soffan och såg på tv för, han vet ju att ja inte kan sova nå bra om tven är igång. Iaf inte om jag redan sovit ganska många timmar (ca 10). Så han väntade med att starta tven tills jag somnat om sen låg han där och kollade. Sen strax innan 12 så kom Asus och gick på mig sen vet ja inte vad fan han gjorde men plötsligt springer han iaf över mig och leker med mina fötter el nått. Då gav ja upp att sova.

Så då började jag också kolla på tv. Sen runt 13.30 klev ja ur sängen och gick och satte mig vid datorn i vardagsrummet. sen satt ja där till kl 16.30 typ. Då tyckte jag det var dags att åka upp till pappa och hämta min bil som jag lämnade där på nyårsafton så pappa skulle ställa den i garaget och låta den torka ut lite grann för det var mer is på insidan av rutan än det var på utsidan.

Sen bar det av hemåt igen. Väl hemma igen så va vi tvugna att gå på Ica för att handla lite middag. Det fick bli sallad.

Sen dess har jag suttit i soffan och halv kollat på tv samtidigt som jag surfar runt på datorn.

Imorgon ska jag nog in till arbetsförmedlingen och skriva in mig. Måste hitta ett nytt jobb snart.

nej nu får det räcka för idag.

XOXO Marina

Asus på sin favorit plats där han kan ligga många timmar per dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0