50dagar

Idag är det 50dagar kvar tills jag ska flytta=) Har fått en 1:a på 50kvm i Risinge. Ska bli så skönt att ha eget..
Ska bo på landet så det blir bra för Asus så han kan ut å jaga pippi å mös..
Har beställt massa saker idag som ja ska ha i min lägenhet. Massa rosa..
Har beställt handdukar, gardiner, överkast, kuddfodral, duk, löpare, badrumsmatta, fönsterlampor,grillbestik å en våg=)
Så nu har ja dom stora möblerna med så som säng, soffa, köksbord me stolar.
Ska köpa lite andra möbler med.
Sen ska jag köpa lite andra bra saker som servis, kastruller,lampor, nya  täcken och kuddar och massa annat skoj.
Har kommit på att jag har ganska mycket saker i den här lägenheten redan som ja ska ta med mig.
Handlade lite på Ikea igår när ja va inne i stan å skrev papper på jobbet. Köpte innerkuddar, glas, bestik och lite annat smått... 
Inflyttningsfest den 16maj och födelsedagsfirande den 17maj.
Får flytta in 1maj så borde hinna...

nej nu får det räcka för idag.

YOU KNOW YOU LOVE ME
XOXO


Kommentarer
Postat av: Emma

Va kul med en egen lägenhet :)

Spec på landet, underbart! :)

2009-03-18 @ 09:47:58
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0