Ett tag sen sist.

Nu är det ett tag sen jag skrev sist. Men nu orkade ja skriva lite.
Så vad har hänt? Tyvärr så har morfar dött men det var väntat eftersom han varit sjuk länge och han dog i sömnen så han kände nog inget.
Så jag, mamma, Danne och Annie åkte upp till norrland den 12feb för å gå på begravningen den 13feb. Sen efter va d bara å sätta sig i bilen å åka ner igen...Det var en fin begravning i kapellet. Var nästan bara släkten där och några få bekanta.

Sen har jag börjat med Gi oxå å det funkar bra 4kg på 3½vecka. visst saknade man godis, maxmål, pasta, ris och potatis men ändå det funkar...

i fredags va ja på arbetsintervju å idag ringde dom och sa att ja fick jobbet om ja fortfarande ville ha det och d e klart ja ville det... så 30/3 börjar ja jobba på GB Glace=) den du... ska köra halsta och grislehamn...

i söndags va ja och red Mona och gud va otränad hon var.. men det är jag med så det jämnar väl ut sig. hoppas på att ha råd å åka upp lite då och då å rida henne kan va nyttigt för oss båda... bara hon får på sig skor nu...

så det är väl det som hänt sen sist...
nu ska ja äta kladdkaka och se på tv.. 

YOU KNOW YOU LOVE ME 
 XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0