Shopping


Hej Allihopa,
Idag har jag varit med Kristina till stan. Först ut var besiktningen för efterkontroll.
När vi fick komma in i hallen satte vi oss på en bänk för att titta på när han kollade bilen.
Sen när han körde framåt såg vi ett litet problem, nämligen att backljusen lös trots att han körde framåt.
Så han kommenterade det och sa att så där kan ni inte åka omkring ni bländar bakomvarande, Som att vi inte visste det.

Så när vi var klara där och bilen gått igenom så åkte vi till Gimoåkeri så fick Börje kolla på det. Nu lyser dom inte alls. :P

Sen bar det av till skopunkten för Kristina behövde nya skor att gå ut och dansa i. Hittade ett par till slut för bara 149kr.

Efter det ville ja gå en snabb sväng på Ikea vilket resulterade i 4 blåa kassar med grejer...hehe kunde inte låta bli :P

Sen en kort visit på Rusta där jag köpte 2 rosa diskborstar med prickar och 2 rosa kattmatskålar med fiskben på.

Efter detta var det in på Gränby som gällde. Där var vi inne på Hm å Kristina köpte en liten bebis fleece dräkt och 2 bodys.

Sen letade vi Jeans till henne men det var inte lätt att hitta några bra. Men tillslut på Lindex hittade vi ett par.
Där hittade jag även 2par string och 1 par hotpants som jag va tvungen och köpa :D

Sen apoteket, sen hem. Väl hemma va ja in på Ica och hämtade ett paket från Ellos med lite grejer jag beställt till lägenheten.
2pack kuddfodral, 2pack badrumsmatta, panelgardin hängare, 1 duk och 2pack löpare=)
Ska bli så kul å få börja plocka upp och in alla gejer ja köpt=)

Imorgon ska jag och hälsa på Sandra i Enköping och kolla på hennes nya lägenhet. =)

På fredag ska jag till Östhammar en sväng runt mitt på dagen annars blir det lugnt

Lördag kväll ska jag och hämta pappa och Graciela på Sundsta Säteri dit dom ska på 50års fest.

Söndag ska jag vara på Arlanda kl 6.00 och hämta Gracielas bror som kommer från Usa och hälsar på.




TÄVLING!
Jag är med och tävlar om ett halsband från Inredningsgalen.

Klicka på länken och var med i tävlingen du med
Avslutas måndag 30mars
http://inredningsgalen.blogspot.com/2009/03/tavling.html




YOU KNOW YOU LOVE ME
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0