Det är mycket nu...

Nu va det ett tag sen ja blogga igen men nu så kommer det en uppdatering iaf...

Nu har jag då börjat jobba på Gb Glace iaf och det går väl bra...det börjar bli långa dagar nu... Sen så har ja fått en konstig sträng i magen som ska vara nån sorts överansträngning el nått...

Sen har ja ju flyttat nu och är nästan helt upp packad bara 2 kartonger kvar... är riktigt nöjd med hur det blev...och det känns redan som hemma.. sover riktigt bra här vilket är lite oväntat jag brukar sova skit dåligt på nya ställen...

Sen idag har ja varit med Liza och ridit en sväng på Galantia och Dante... sen skulle vi in till stan och kolla i affärer men då ringer Lizas chef å undrar var hon är hon ska ju stänga idag... hoppsan tänker vi det hade hon missat så då blir d full fart hem och byta om innan hon åkte och jobbade och jag åkte in på Gränby och lämnade tillbaka hennes Mobila internet som hon haft på prov i 2 veckor... sen bar det av till shell och där var det fullt på drag ett tag då det kom polisbilar och stog på gångbanorna och så men när dom sen kom in och skulle handla så ville dom inte tala om vad som hänt dom tråkmånsarna... Sen satt ja där och pratade med folk och med Liza i några timmar sen vid 21.10 typ då när ja skulle åka hem så hade ja inget batteri i min bil så då va det bara att kabla igång den. Liza hade glömt stänga av stereon när hon kört den så d hade dragit ur batteriet...  Men det löste sig och ja åkte hemåt... Åh gud så trött jag blir på folk som säger att dom sak göra en sak men sen så gör dom det inte iaf å så låtsas dom som ingenting sen. Tex om man ska träffa någon och har sagt det -men ring när du slutar så ses vi då. Så hör dom av sig och säger att dom fått mer och göra men snart är klara... toppen tänker man då då löser det sig snart ändå men sen kommer aldrig det där snart och när man då 2 timmar senare inte hört nått så ger man upp å sen ringer dom till slut och låtsas som ingenting och som att dom inte alls kommer ihåg att man skulle ses... Det är nått som irriterar mig nå grymt kan ja säga det gör mig på riktigt dåligt humör men så är man så finkänslig att man självklart inte säger någonting om det...

Men men  man vänjer sig kanske vid det...

Imorgon är det jobba igen som gäller sen ska jag hem och sova tidigt=)

Men ni får ha det så bra så hörs vi

XOXO You know you love me...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0