Hockey och alkohol

Japp både igår och idag blev det hockey och alkohol. Igår vart det lugnt iofs bara en öl och en grogg. Idag ska det bli mer.
Vilken jävlas dag jag och Liza haft idag, började med att vi mot alla odds gick upp 05.15 å åkte hem mot alunda. 
Bara det var ju en grej man mötte som hur mycket folk som hellst som var på väg till jobbet...kunde ju dom vara tänkte jag och Liza vi var ju båda lediga så d var nice. Vi åkte hem och åt frukost, lizas mamma trodde vi fortfarande va fulla el nått när vi kom för vi as garvade hela vägen in av övertrötthet. Sen gick vi och plockade i ordning kläder för träningen och för kvällens bravader :) sen åkte vi till stallet och gav oss ut och red i 2 timmar sjungandes och skrattandes typ hela vägen tur att ingen annan var ute hehe.
Sen efter detta vart det bråttom hem och byta om och fixa lite så fick vi lunch av lizas pappa. det vart våfflor=) 
Sen bar det av hem till mig och släppte ut min katt och la oss och sov ett tag. vi satte larmet 1timme 45min senare så la vi huvudet på kudden och jag sänkte ringsignalen för det slår ju aldrig fel att nån ringer när man sover. och mycket riktigt dröjde nog 1min lr nått så ringde min telefon. Sen när jag lagt på tog det nog 1 min till så ringde lizas telefon. Suck säger men bara. Sen fick vi sova iaf så 40 min senare så är hyresvärden utanför den öppna dörren med sin grävmaskin och gräver ner stolp. fan tänkte jag e d jordbävning el nått?! men nej då det var bara han. kollade lite efter min kära katt men såg han inte så tänkte då får han väl vara ute då så stängde jag dörren och gick och lade mig igen. 
dryga timmen senare så ringde larmet och det tog ju en hel del tid innan man kommer på vad det var som lät. så lyckades man kliva upp iaf och packa det sista och hitta katten och sen full fart mot stan och sats där det var dags att träna lite. jobbigt vill jag lova.  Sen var det att åka till coop och handla groggvirke sen hem till lizas bror och kollade på hockeyn. Så här sitter vi nu med groggen och det står 3-1 till kanada... inte bra och nu e d strax slut. 

men sup lugnt så hörs vi 

You Know You Love Me¨

XOXO

Kommentarer
Postat av: Liza

Haha, DE HAR FASTNAT EN BANANOS I SLANGOSEN!!

2009-05-16 @ 00:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0